Vad tycker ni?

Funderar på att skaffa något som typ "Dagens fråga", "Dagens låt" eller något annat liknande. Men jag vet inte ifall det skulle vara av intresse att läsa. För tänkte försöka typ ha "Dagens fråga" då ni får fråga mig om vad som helst så svarar jag på en fråga varje dag så ärligt jag kan.

För det känns som att jag kommer bli mer aktiv automatiskt ifall jag har något jag måste skriva varje dag. Men tanken var att ha bara måndagar till fredagar. Alltså inte ha på helgerna, just för att det kan vara så att man åker iväg och kanske inte kan blogga något och då är det ju inte så kul om man har en fråga som man vill ha svar på. Ahja, vad tycker ni? Ska man skaffa någon "rubrik" som jag ska skriva om varje dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0