Träligt

Har inte varit i kyrkan på länge och tänkte nu för en gång skull gå dit för att ha skoj och träffa gamla vänner. Går dit strax efter sju då det ska börja. När jag närmar mig ser jag att det är mörkt, men tänker att det är kanske för att vi ska se film idag. Så fortsätter bort mot ingången då jag märker att alla arbetsrum som vanligtvis brukar vara tända är släkta. Känner på dörren och inser snart att det är inställt idag.

Det var låst och larmat. Tråkigt och träligt, för hade sett fram emot att vara i kyrkan ikväll. Men det blir en hemma kväll istället, framför datorn och prata med min lilla älskling. Tror även att jag ska försöka fixa det sista på designen, ändra typsnitt och sådant. Man får ta vad som bjuds helt enkelt :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0