Sad but true

Våren är här, nästan. Och med våren så kommer kärlek och känslor fram. Känslorna leker lite med mig, men jag är säker på min sak iallafall. Jag vet vad jag vill, och det är bra tycker jag. Förra helgen åkte jag iväg på Distriktårsmöte i Eksjö, det var trevligt förutom att jag saknade min älskling jätte mycket.

På söndagen när jag kom hem så firade jag och min älskling en månad tillsammans och så firade vi älsklingens bror som fyllde. Blev fika hemma hos honom och sedan middag på Pizza Hut. Det gick åt tre familjepizzor och efterrätt för att mätta fem hungriga magar. Sov hos Wictor tills i tisdags också, mysbus.

Annars har denna vecka varit jobbig och tuff. Men nu blir det att ta det lugnt och ha kul i helgen. Imorgon bär det av ut mot Östra Husby för filmkväll och "dubbel-dejt", sen på lördagen blir det Rocker's Nightclub, kommer bli as kul. Nu blir det att sitta och lyssna på musik samt ladda upp inför imorgondagens fyra timmar pass med modell i skolan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0