Miniraster

Miniraster under lektionstid är nog det bästa som finns, att få ta egna raster när man känner att man behöver det. Det hade jag aldrig fått ifall jag inte hade bytt linje, för på de teoretiska linjerna så hinner man inte ta raster med alla genomgångar och föreläsningar som man hela tiden har. Dock är detta min andra minirast under min första lektion, kanske inte så bra. Men jag letar faktiskt lite efter inspiration till mina ljusstakar jag ska göra i keramik.

Just det, jag berättade att jag åt en stadig frukost. Men den verkade inte vara så stadig för ca två timmar senare var jag nere i köket igen och åt mat. var hur hungrig som heslt, fick även i mig lite lunch i skolan när jag tog min första minirast tillsammans med Nikita. Verkar som att jag har en väldigt hög ämnesomsättning. Blir att börja träna igen och få ordenkliga mattider då jag inte får gå och små äta när jag är hungrig utan äter dem där fem, sex målen om dagen.

A new life will begin.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0