Love is in the air

Ligger hemma hos älsklingen och försöker skriva min projektrapport, men det går lika bra som det gjorde igår. Alltså inget bra. Har iallafall fyra veckor på mig, hoppas det blir bra det här. Insåg också att min ekonomi inte har varit sämre än den är nu. Usch, kommer få dra ner på fritiden så fruktansvärt mycket att jag snart inte kommer att ha någon frihet alls. Finns inte ord till vad jag hatar att allt ska vara så dyrt.

Blir att jobba som tusan varje dag man är ledig. Synd att man inte kunde jobba imorgon. Känner att jag behöver det. Kommer jobba fast att min kropp inte alls orkar det egentligen, men vill börja högskola och då får man ligga i - både i skolan och jobbet - usch!

Nu ska jag krypa ner och mysa istället, vila medans älskling spelar lite CS.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0