Leken med hinken

Har precis kommit hem och ätit lite efter att ha varit i kyrkan och haft juniorkväll med bibeldrama och lekar. Som vanligt är jag och resten av ledarna också med och leka. Alltid lika kul. Ikväll så slutade det inte kul. Vi lekte en lek som jag inte minns namnet på, men man skulle vara i en ring och försöka få alla andra att få ner hinken eller släppa händerna. Ifall du släppte händerna eller fick ner hinken så åkte du ut. Jag hamnade för en gång skull i final, och tänkte att det skulle bli lätt att vinna detta. Men det var ju det sista jag skulle tänkt, för som en överraskning kom dem springande emot mig och jag hamnar i mitt och sedan pladask ner på golvet med en smäll. Så nu sitter jag hemma med blåmärken efter att varit med och lekt. Tanken jag hade när jag låg där på golvet var "vilken tur att jag inte är vänsterhänt".

Nu blir det att lyssna på musik och sedan vila armen en hel del. Kanske leka lite i Photoshop till en ny design och header. Det återstår och ser :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0