I try so hard

Försöker jag glömma för mycket? Ska jag strunta i att försöka glömma det och bara leva med det? Leva med det du gjorde emot mig, låtsas som inget? Jag hatar att en del av nmig saknar dig, vill inte det. Är lycklig med den kärlek jag har nu, så snälla förstör inte för mig. Även ifall jag vill att vi löser detta är jag rädd, jag är rädd att bli skadad och sårad igen. Du förstår inte, ingen förstår hur jag känner och mår.


Det blev en sömnlös natt, mådde inget bra. Migrän hela natten och tankar på allt som hänt detta år gjorde att jag inte kunde somna. Inatt blir det att sova bredvid älskling, hoppas på massor av sömn och att jag mår bättre imorgon när jag vaknar. Nu snart blir det lite Glas&Keramik, ska försöka göra en ros till, hoppas det går bra. Har inte gått så bra sen jag gjorde den första, varför ska jag alltid göra saker och ting så komplicerade?

Ahja, nu ska jag vara en duktig elev och börja skissa för den nya rosen och sedan börja smått med den. Försöker skirva senare ikväll, hoppas på det iallafall.

Puss


Kommentarer
Postat av: Malin

mattias kommer aldrig någonsin bli romantisk :P

2011-03-21 @ 18:53:07
URL: http://monccy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0