I call it love

Oavsett hur många ord och rader detta blir så kommer jag inte kunna beskriva hur mycket jag älskar dig. Och jag vill verkligen att du ska veta att jag älskar dig utav hela mitt hjärta och att jag aldrig vill förlora dig. Du är min livskraft som får mig att orka andas, att orka att kämpa för att häng amed i skolan och i livet.

Visst, jag har levt utan dig tidigare, och det var när vi inte var tillsammans, men jag har aldrig kännt mig så levande som jag gör när jag är med dig. Det är då och bara då som jag kan kännaatt jag lever, att just den stunden känna det med din närhet är det bästa som jag vet och vill inte förlora de chanser att få känna det med dig.

Varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund tänker jag på dig. Hur underbar, fantastisk och allt som du bara är. Och just nu bryr jag mig inte ifall det är töntigt att skriva sånt här, för jag vill bara att du Wictor Jansson, ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta!

27 februari 2011 - true love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0