Härliga tisdagar

Igår började de härliga tisdagarna igen. Varje tisdag är jag ledig i skolan, men kommer försöka jobba varje tisdag istället så att man kan få in lite extra pengar så att körkortet blir klart innan sommaren. Sen på kvällen iallafall är det två bra program efter varandra. Det ena är klockan 21.00 - Desperate Housewives och klockan 21.55 på samma kanal börjar Couger Town.

Igår kväll blev det dock ingen såndär härlig tisdag som jag gärna ville ha. Dagen började med att vakna bredvid älskling, det var nog det bästa på dagen. Sen blev det att redovisa mitt projket för tvåorna och sedan skulle jag haft körlektion vilket blev inställt. Så det slutade med att jag åkte till exet och kollade porslin och sedan in till stan för att följa älsklingen min till hans tåg hem. Under att allt detta hände så dog min mobil och den vill inte starta eller ladda. Vet inte vad som hände. Vilket gjorde att jag blev sur och när man försöker fixa sin design på bloggen så är det värsta som kan hända att internet försvinner och inte vill funka som det ska. Och precis det hände också. Kul? Nej inte det minsta.

Men nu har det mesta ordnat sig och det blir lite mer design ikväll (onsdag).

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0