Härlig morgon

Vaknar upp med solen i ansiktet. Dock lite tidigt, men det gör inget denna dag. För idag ska jag träffa Wictor, få en ny mobil och sedan få gå till kyrkan. Känns att det kan bli en väldigt bra dag.

Åt en väldigt bra frukost också, stadig. Lyckades få i mig två grova surdegs mackor med sallad och leverpastej + en stor tallrik flingor med jordgubbar och något mer. Men det kan behövas med den mat som är i skolan idag. Inget jag tycker om alltså, om jag minns rätt ska det vara risgrynsgröt alt soppa med mjuk smörgås. Vilket jag slipper att äta nu.

Snart ska jag gå och möta Wictor. Vi börjar sent idag så tar oss friheten att ses innan och efter skolan. Kanske borde fixa mig lite innan jag möter honom. Vill inte vara allt för trött och hängig, så därför får det bli en lätt sminkning efter en skön anisktstvätt.

Jag skriver snart igen då jag har en dator i närheten.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0