Härlig helg

Denna helg har varit bland den bästa på länge. Den spenderades tillsammans med kära Wictor både hemma hos mig och hans bror. Igår blev det en liknande kväll med film och mys, denna gång blev det mer "tjejfilmer" så som Rent,Dirty Dancing 2, sen får vi inte glömma älskade Disney filmen vi såg - Ratatouille. Blev förvånad att lilla älsklingen tyckte Rent var bra, typ en film så långt ifrån hans stil som det går att komma typ, nej men hehe. Förvånande men kul (:

Somnade ganska tidigt, eller jag somnade till första gången under Ratatouille då älsklingen bäddade ner mig. Sött, älskar dig. Senare på kvällen/natten kom hans bror hem. Och då blev det att gå lägga sig för natten. Vaknade ganska sent, eller senare än vad jag brukar vakna, medans det var tidigt för älskling. Wictors bror gjorde frukost, vilket idag blev amerikanska pannkakor med sylt och grädde. Mumsigt värre.

Och till slut kom den där tråkiga delen, säga hej då till älskling. Alltid lika tufft men sånt man måste göra tyvärr ):
Men min helg har varit underbar, hur har eran helg varit?

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

naw vad gulligt att han bäddade ner dig, det hade mattias aldrig gjort :o

2011-03-21 @ 07:34:55
URL: http://monccy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0