God natt

Kvällen blev lite så där. Börjar få väldigt ont i ryggen och mitt humör är inte alls på topp då. Känner att man egentligen inte alls borde prata med mig, men min älskade Wictor stannar kvar i Skype ändå. Och det är väl bra det, för trots allt får det mig att inte tänka på smärtan lika mycket.

Imorgon blir det en kort dag i skolan, se till att få en fungerande mobil som min kära ingifta kusin lånar ut till mig. Sen blir det att vara med min älskling, gudars vad jag saknar honom. Önskar ju att man slapp vara ifrån varandra så grymt mycket och i höst blir det väl värre :(

Nehe, nu blir det att sova - eller försöka så gott det går med den ryggvärk som jag har. Kanske ska ta en tablett eller två. Vi syns imorgon och hoppas ni får en bättre sömn än vad jag kommer att ha.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0