Frysen pepsi

Kom på att jag inte hade berättat om den roliga händelsen igår. Efter skolan igår så var jag med Wictor, när vi var på väg hem till mig och hade gått av spårvagnen ser vi en flaska fylld med pepsi. Den hade typ fryst så det var snöliknande i den. Wictor sparkar på den och sedan vill han sparka av korken. Jag som först stod bakom flyttade mig och stkulle sätlla mig framför honom istället fick allt på mig. För precis när jag går förbi så sparkar han bort korken och allt flög ut på mitt ben. F*n vilket tryck det var i flaskan, antar att kolsyran inte riktigt hade försvunnit och att vi sedan sparkade på den innan inte gjorde saken bättre.

Ahja, vi fick ett gått skratt men usch vad mina byxor såg ut. Mina fina ljusgrå byxor fick bruna fläckar efter pepsin som sprutades ut på mig. Haha, ett skratt förlänger livet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0