Dålig uppdatering

Förlåt för en dålig uppdatering idag, men har haft fullt upp hela dagen och kvällen. Gick på stan med Malin, Mattias och Wictor när dem slutat och sedan blev det hem, packa porslin och sedan har man suttit vid datorn och pluggat, spelat, lekt i photoshop och självklart pratat med Wictor på Skype.

Men nu har jag tänkt att försöka sova någelunda tidigt så att man är pigg imorgon när man ska ha religion. Ska bli kul med religion, dock hålltimme efter religionen, men ska se ifall älskling har rast så kanske jag kan vara med honom. Snart helg, snart den 27:e, tiden går för fort ibland. Jobbigt men kul också.

Ajust det, vi insåg i skolan idag att det bara är 87 dagar kvar tills vi tar studenten. Och då är alla helger och lov samt klämdagar/studiedagar inräknade. Känns kanske skönt, men ändå stressande som tusan. Har sjukt mycket kvar att göra och jag vet inte om jag kommer hinna med allt. Blir att ta fram den där pluggisen i mig och jobba på som tusan i skolan och när jag väl är hemma. Nehe, nu ner i sängen och sova.

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0