Byte av design under dagen

Hejsan, det var ett tag sen. Nu är jag hemma och tänkte att jag kunde fixa min bloggdesign lite. Så det kommer bli mycket strul och annat som medföljer när man ska byta och göra om designen lite. Men jag hoppas att ni har tålamod och förståelse för detta. Kommer göra mitt bästa så att det inte ska bli för mycket strul på en och samma gång utan att det går snabbt och smidigt att byta. Glöm inte att ge kommentarer om designen ifall ni hittar något fel eller liknande under tiden så fixar jag till det!

Puss


Kommentarer
Postat av: Saga

Jag tycker designen blev jättefin! :-)

2011-03-21 @ 11:44:34
URL: http://fairytalewithroses.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0