Bad update

Dålig uppdatering idag, men har inte gjort så mycket mer än att varit i skolan och sedan träffat min älskling. Var hemma hos mig och såg på film och åt hamburgare. Hann dock inte se klart filmen innan mamma skulle skjusa hem Wictor. Men det är sånt som händer.

Imorgon börjar jag skolan 13.30 och jag har körlektion 14.20, känns som en värd dag i skolan, då vi bara ska se på en dokumentär och disskutera under hela lektionen. Sen på kvällen kommer det bli kyrkan och packa. Förhoppningsvis sover älskling hos mig. Men det får vi se då.

I helgen kommer det tyvärr inte bli någon uppdatering om jag inte kommer åt bloggen på mobilen, för jag ska nämnligen på Linköpings Stift DÅM (Distriktsårsmöte). Så vi får se, lovar inget. Annars får ni en uppdatering på fredagen innan jag åker och sedan en när jag kommer hem på söndagen.

Nu ska jag sova, saknar min älskling.

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

du vet att man kan blogga ifrån ett sms, det är bara att man skriver ett sms, kommer dock inte ihåg nummret, men det skulle tydligen kosta precis som ett vanligt sms, det har jag gjort förut.. Du kanske kan uppdatera lite då i helgen? :):):):):):)))

2011-03-24 @ 14:53:15
URL: http://monccy.webblogg.se/
Postat av: Malin Franzén

Tack! Saknar dig min fina vän! Fota nån dag? Sugen på o ta lite bilder med olika känslor typ!

2011-03-30 @ 08:20:03
URL: http://franzenmaalin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0