Back to old days

Denna blogg har varit nere ett tag. Men nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen, på allvar. Så sitter just nu och försöker göra en ny header till bloggen. Så den passar mig lite, för under det senaste året då jag inte har bloggat så har jag förändrats en del, och man kan ju inte ha samma gammla tråkiga blogg då. Nej, bloggen måste också förändras och bli lika bra som jag blivit! Hehe. Alltså, detta betyder att en hel del på designen kommer ändras och det kan bli strul, men det ska jag ordna upp så fort jag ser dem.

Nu fortsätta med headern, titta lite på HTLM-koderna och sedan redovisa mitt projekt för de små tvåorna. Vi syns!

Peace Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0