DÅ VAR DET DAGS - ny termin

Nu har man gått i skolan i ungefär två veckor och det har dragit igång helt. Inget kul, men på samma gång är det kul. Och jag vet inte varför jag tycker det, men det är den känslan jag har just nu. Lärarna verkar bra, fast jag kan ju inte medge att jag tycker att ALLA lärare som jag har ät bra, tex min fysik lärare... Det finns inga ord för vad jag tycker om honom. Ahja.

De roligaste kurserna är nog Fotografiskbild och Estitiskverksamhet. Dessa är ju mina favoriter på grund av att det är sånna kurser som man inte behöver plugga speciellt mycket i. Jag menar, det räcker väl med det jag redan har? Schemat ändras hela tiden, och det var bra från början, men nu har dem gjorde det hur dåligt som helst. När det är helt färdigställt så kommer jag visa hur det ser ut.

Hoppas skolan rullar på bra nu i början, för ifall det tar lång tid kommer det ta lång tid innan man kommer in i systemet igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0