VÄNNER - trodde inte att ni fanns kvar

Idag märkte jag att de vänner som jag trodde hade försvunnit fortfarande fanns kvar. Ni såg mig må dåligt, och ni kom fram från skuggorna och försökte få mig att må bättre. Och bara genom att märka att ni fortfarande fanns där, gjorde att jag måde lite lite bättre. Visst, jag kan inte skratta och le så mycket, men tårarna från mina röda ögon började sakta bli färre.

Jag älskar er, det gör jag. Och ju mer jag tänker på att jag trott att ni inte fanns, så känns det som att det är ni som har funnits i skuggan av min själ och hjälpt mig. Fast att jag inte märkt det på det sätt som jag märkte det idag. Ni är mina änglar och jag älskar er. Men dig Filip, dig älskar jag mest av allt. Det gör jag verkligen <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0