UPPEHÅLL - nu är det förhoppningsvis slut på uppehållet.

Har tagit ännu ett uppehåll. Och jag vet verkligen inte varför det blir uppehåll hela tiden. Men känner nu att det är dags att ta tag i detta igen. Så därför kommer jag nu varna er för att det kommer en massa inlägg om det som hänt då jag inte har bloggat. Kommer skriva datum när sakerna hände och så vidare.

En del som kommer berättas är;
- Sprutträningen
- Förhållandet med Filip
- Skolan

Och förstås det mest de tre övre punkterna det mesta kommer att handla om. Men det kommer även komma ett inlägg där jag bara lägger in bilder på det jag tagit med min nya Nikon D3000. Hoppas att alla kommer att börja läsa bloggen igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0