TISDAG - slapp med stressig dag

Idag började jag med Fysik halv tio, men kom till skolan mycket tidigare än det. Läste igenom lite så att jag visste vad vi skulle göra. Under fysiken kollade vi på film och repiterade inför provet vi ska ha vecka 45. Efter fysiken sprang jag ner till skåpet, hämtade mina saker och sprang sen till matten. Men, jag har egentligen matte vid kvart i fyra idag, men eftersom jag är ledig då så fick jag ha den tidigare.

Efter matten åkte jag hem, åt lite och började måla naglarna. Nu är ena handen klar, och medans jag väntar på att det ska torka ordenkligt sitter jag här vid bloggen. Hoppas ni alla har haft en bra förmiddag. Just det, det kommer tyvärr inte bli så många inlägg idag, detta beor på att jag ska till Linköping och vara med på en idékomete för SKU.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0