TACK - seg men härlig kväll

När jag var på väg hem från affären så börjar cykeln att strula. Stannar till flera gånger, och när jag väl fått den att funka och börjar åka vidare så här jag en moppe bakom mig. När den kom närmare blev jag glad. För det var Robert Fritz som kom åkande där. Vi fortsatte hem mot mig.

När jag kom hem och lämnat alla matvaror och så, så sätter sig jag och Robban och pratar. Härligt. Senare gick vi upp till loftet och pratade mer för att undvika syrran så mycket som möjligt. Vid sjutiden så åkte Robban hem ochjag åt lite mat, satte mig framför datorn och tv.

Internet segar, vilket gör att resten segar. Inte speciellt kul. Men men, nu sitter jag och pratar med älskling samtidigt som jag tittar på CSI. Hoppas alla haft en bra kväll än så länge.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0