SOME TRUE LOVE - filip ramstedt

En äkta kärlek är svår att hitta, men ifall man hittar den är det svårt att själv kunna lämna den. Men hur svårt är det att förlora den? Det tror jag är mycket lättare än att själv kunna lämna den. Jag har många gånger trott att jag har hittat den, men varje gång har jag förlorat den.

Men för mer än sju månader sen så hittade jag en äkta kärlek ännu en gång, och denna kärlek är starkare än någonsin. Fast att vi bråkar och tjaffsar mycket, så älskar jag dig så otroligt mycket. Det går verkligen inte att förklara för dig hur mycket jag älskar dig. För det gör jag verkligen.

Min kärlek till dig är så stark, större än något annat på denna jord. Och ingen, INGEN kommer kunna älska dig så pass mycket som jag älskar dig. Så, jag ber dig ännu en gång, snälla, lämna mig aldrig ensam. Du är mitt liv!


Vet att du kommer döda mig för bilden, men du är så otroligt söt här <3 Älskar dig <3





Kommentarer
Postat av: h82beme

:') du får igen för bildne med en ingen toast bild sen :P

2009-10-18 @ 01:08:00
URL: http://filipramstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0