ONÖDIG DAG - en lektion sen håll

Idag är det fredag, skönt. Men varje fredag är en onödig fredag. Anledningen är att jag bara har en lektion, sen så har jag håll i över 3 timmar. Det är inte jätte skoj kan man ju säga. Visst är det skönt med håll, men jag har inget att göra. Och ifall man åker hem är det bara tråkigt att åka tillbaka till skolan sen igen.

Så antagligen kommer det bli biblioteket eller så blir det en datasal i skolan. Man får se hur det blir. Hoppas bara att jag kommer på något att göra. Efter skolan ska jag vara med älskling. Ska tillochmed sova hos honom, så det blir tyvärr inte så mycket inlägg idag, men ska försöka hitta ett tillfälle att berätta lite vad han och jag gjort innan vi går och lägger oss.

Nej, antar att jag måste börja gå till min lektion nu. Ska läsa igenom det vi gjorde igår med formel och så. Då kommer det förhoppningsvis bli mycket lättare än om man inte har läst igeonom det. Ha en bra morgon så skriver jag senare.


 


Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag har inte dig, och kommer inte ihåg vad du heter...

2009-10-09 @ 19:41:54
URL: http://jmmomdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0