MITT NYA SCHEMA - om jag har tur

Ungefär så här kommer mitt nya schema se ut ifall jag lyckas byta. Det finns ett stort och ett lite problem. Det största problemet är på torsdagar, då KuHi börjar tio minuter innan min Foto. Så där ska jag och lärare komma överrens om en smidig lösning.

Det mindre problemet är på tisdagar, då min Est.Ver. slutar tjugo minuter efter att min svenska B har börjat. Där ska jag och lärare också komma överrens om en smidig lösning. Annars ser schemat bra ut. Lämna gärna eran åsikt om schemat i en kommentar.



Vill ni ha en bild på mitt schema då jag gick i NS2a också?





Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Ajdå! Du får krya på dig då :)

2009-10-24 @ 13:35:42
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0