KÄRLEK - en dyrbar lek

Visst är kärlek underbart när den är som finast? Men tyvärr kommer det mot gångar i alla förhållanden, och ibland fler än andra. Och oavsett hur stora motgångarna är så kommer man klara dem ifall man kämpar tillsammans och verkligen älskar varandra. Men vad händer då det kommer en motgång då ingen av er kan svara på frågan?

Man gör val i livet, jag har gjort val idag genom att svara "jag vet inte" på en fråga som sen en person misstolkade. Och nu kan jag inte förklara vad jag inte visste, för alla ska hela tiden kasta en massa negativitet emot mig. Även fast jag vet att du älskar mig så känns det tyvärr att du inte gör det vissa stunder.

Jag vill verkligen ha dig bredvid mig dag som natt, men ifall vi ska bråka så mycket som vi gör kanske vi borde börja prata. Jag älskar dig, det gör jag. Ett liv utan dig vill jag inte leva, och jag kommer be varje dag att det förblir vi, för du är mitt liv. Förlåt för allt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0