IT'S ENOUGH - orkar inte med er

Ska man inte kunna berätta något för någon längre innan det sprinds vidare eller? Att ni ska driva och mobbas? Trodde faktiskt att ni hade vuxit upp efter högstadiet. Ni går på gymnasiet och bode veta bättre.. men hade tydligen fel om er.

Att en liten sak som jag, just jag blev utsatt för ska bli så stor. Ni bode inte ens fått reda på det, och att komma och säga att det inte är mig ni mobbar är fegt. Visst, det kanske inte är direkt menat till mig, utan till den som gjorde det mot mig. Och samtidigt som ni gör detta så märker jag att ni bara tror att ni känner mig, men att ni i själva verket inte gör det!

Väx upp, för jag vet en sak, och den är att ni inte är tillräckligt mogna för att gå i gymnasiet. Ni kanske borde ha gått ett extra år på högstadiet eller något. VÄX UPP!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0