HERE WE GO AGAIN

När man tror att allt har löst sig och att man har klarat av det mesta så kommer det ännu ett problem. Och jag har kommit fram till att jag aldrig har haft en dag då ALLT har varit hundra procent bra. För ungefär en timme sen så började min dator att dampa igen.

Internet explorer vägrade att svara och när jag sen försöker att avsluta det och stänga ner det går det inte! Så tillslut blev det att jag stängde av datorn fel, men innan den skulle stängas av skulle den uppgradera en massa saker och sen startas om innan den stängdes av. Och när jag sen skulle starta den så var den nästan lika knäpp, fast denna gång så uppgradera den saker två gånger istället.

Ahja, lyckades få igång den sen iallafall, men då började internet krångla. Gud vad jag hatar datorer i emellanåt. Men men, nu ska jag ta en check genom data och se ifall något försvunnit. Skriver senare igen hoppas jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0