HEMMA - plugga och sova

Har varit hemma i snart en halvtimme. Känns skönt. Har en massa jag dock egentligen borde göra. Som tillexempel måla klart mina naglar som jag inte kunde göra på tåget för jag fick stå upp. Och sen borde jag plugga en massa, orkar inte, vill inte. Ahja, hoppas att gudarna är med mig imorgon.

På idékommitén så hade vi det roligare än vad jag trodde att vi skulle ha. Det blev många nya idéer på hur vi skulle kunna förbättra Svenska Kyrkans Unga, det blev även en massa skratt - vilket vi gillar. Fick även reda på att vi kommer ha en idékommité träff en gång varje termin, och jag ska försöka vara med på alla.

Nej, nu blir det att kolla Facebook och sen börja plugga till Matte C provet som jag har imorgonbitti. Kan 2/3 och jag hoppas att jag kommer kunna lära mig den sista delen idag innan jag somnar. Och ifall jag är duktig så blir det Hell's Kitchen senare också. Ha en bra kväll, och sov så gott.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0