HEMMA KVÄLL - på landet

Idag så åkte jag till landet efter skolan. Kändes ganska bra för en gång skull efter allt i skolan idag. Blev att prata med rekotorn, och hon ville att jag skulle gå till kurator. Så gick dit och försökte få tag i henne, men hon var på semester. Ahja, fick en ny tid till rektorn sen, och det är på måndag. Så får ingen sovmorgon då.

Ahja, när jag kom till min mormor hade hon tänt en brasa och gjorde det jätte mysigt. Senare så lagade vi lite mat, och kollade lite på High School Musical 2, men mormor byta kanal. Så det blev Navy CIS istället, och dock blir det Idol nu. Men men, tror att jag kommer få ha det väldigt skönt och bra här denna helg.

Skriver senare igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0