HELGEN - tacos, skratt och mys

Lyckades inte få ett tillfälle att blogga under helgen förän nu. I fredags så hade jag, Filip och Anna en liten tacoskväll. Maten blev väldigt god, och under måltiden så blev det väldigt mycket skratt må jag berätta. Vet inte vad det var i maten, men skratta det gjorde vi iallafall. Efter att vi suttit och ätit samt skrattat i nästan en timme började vi plocka undan.

När det var klart så gick jag och Filip och mös lite i sängen framför tven. Men efter ett tag fick jag ett sockersug och var tvungen att köpa godis, köpte nästan en kg, som jag och älskling delade på. När godiset var köpt och drickan var framme så la vi oss i sängen och myste ännu mer under täcket fram för filmen Fast and Furios.


På lördagen sen så sov vi länge, vaknade vid tio och log kvar i sängen. Somnade om ett antal gånger, satte på tv för att försöka hålla sig vaken. Vid tre så åt vi lunch, som filips mamma Eva hade lagat. Otroligt gott, men ville inte äta för mycket eftersom jag inte vet ifall det är laktos eller ägg som jag inte kan äta. Ringde sen Sebbe och bad honom komma ner.

När Filip pratade med Sebbe frågade Anna ifall någon ville ha popcorn, men eftersom Filip inte tycker om det så blev det bara jag och Anna som åt det. Smörpopcorn och saft framför Mulan 2. Härligt härligt vil jag säga. Först strax innan fem kom Sebbe ner, och han och Filip började spela Guitar Hero World Tour. Under tiden satt jag och titta och Anna satt framför datorn.

Vid sex tiden åkte jag hem för att duscha och byta kläder, åkte sedan tillbaka ner till Filip och var där. Fotade och kollade olika video på youtube. När klockan blev typ halv elva eller något sånt så gick Sebbe hem, Anna var trött och var på sitt rum ett tag. Jag och Filip la oss i sängen och myste framför 2 Fast 2 Furios. Somnade ganska direkt efter filmen.

Idag så tog vi det lugnt, lagade lunch själva och myste en massa. Annars har jag inte gjort så mycket. Hoppas ni har haft en bra helg, för det har jag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0