GODNATT - jobbig dag

Idag har det varit en bra men jobbig dag. Morgon var som jag sagt tidigare, bättre än jag trodde. Matten gick bra, jag var tydligen den som fattade matten bäst och snabbast. Vilket känndes bra. Bilden var också helt okej, fast att jag var inte var på tecknings humör.

Efter skolan gick jag ner till biblioteket och pluggade biologi, sen åkte jag upp och mötte Robban, och sedan hem igen. När jag kom hem hade jag fått en extrem huvudvärk, så jag la mig och vila. Kunde inte äta någon middag heller, men men. La mig i sängen och sov ett par timmar. Och nu sitter jag här och pratar med Filip och Hampus.

Nej, nu ska jag se på CSI och sova sen. God Natt och jag hoppas ni får en bra sömn.





Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Vad gör du om dagarna annars? :)

2009-10-20 @ 08:05:36
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Jag pluggar, tränar och så :)



Du skulle inte vilja ses för en fika nån dag? :)

2009-10-20 @ 08:55:47
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0