GODMORGON - yrke/intresse poträtt

Har precis slutat min fotografiska bild, denna gång skulle jag och Emilia fota personer (poträtt) där man ser vilket yrke eller intresse personen i frågan har. Men eftersom klockan bara var strax efter åtta när vi börja så fanns det inte så många ute vilket gjorde att det var svårt. En annan anledning till att vi inte fick så många bilder var att det var pinsamt att gå fram till en okänd människa och fråga ifall man får fota den.

Ahja, vi fick ett par bilder på en jätte härlig och rolig person på Hemköp som gärna ställde upp efter att jag och Emilia samlat tillräckligt mod för att fråga. Dock kanske det inte var så jätte bra ljus, men jag hoppas att bilderna blir bra ändå, annars blir det att samla nytt mod och fota nya människor.

Nej, snart börjar min Fysik, så det är bäst att börja gå upp mot salen och vakna till ordenkligt. Ska försöka att skriva under lunchen idag också. Ha en bra dag allesammans.



 


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Idag så skall jag inte göra så mycket mer än fika med en vän, sj?

2009-10-15 @ 11:02:46
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

aah de hade du ju redan svarat på..haha

2009-10-15 @ 11:03:07
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0