GODMORGON - fotografiskbild på scheamt

God morgon allesammans. Klockan har knappt blivit tjugo i åtta då jag redan har kommit till skolan. Om ca tjugo minuter börjar min kurs som jag sett fram emot hela denna vecka. Men dock kommer jag bara hinna med en sak, och det är att framkalla de bilder jag tog förra gången - porträtt.

Eftersom De Geer Gymnasiet har bestämt att alla fotoelever ska hålla på med både analog och digital lika länge kommer jag få hålla på med analog kamera (det vill säga framkalla) ungefär två veckor till. Sen har förhoppningsvis de nya digitalkamrorna kommit till skolan så att vi elever kan få använda dem.

Ahja, nu måste jag snart röra på mig för att hinna komma till lektionen. Måste byta hus och skit. Men men, hoppas nu får en bra dag. Skriver senare idag hur bilderna blev, dock kan jag inte visa er. Men det kommer ni få göra någon gång.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0