GOD NATT - dröm sött

Nu blir det att klä av sig, borsta tänderna och gå och sova. Idag har jag inte gjort speciellt mycket, mest suttit vid datorn och bara tråkat. Har sett på ungefär fyra olika filmer, och sappat mellan en massa olika kanaler. Imorgon är det söndag, och då blir det att åka hem till kära Norrköping igen. Hoppas att det är lite varmare så att man kanske kan fota lite, vilket det inte blev så mycket idag.

Nästa vecka ser ut att mest plugga och sen är det lov. Och snart är det Halloween, undrar ifall det blir någon fest eller inte i år. Förra året blev det inget, men vi får se hur det bli detta år. Nej, nu säger vi god natt och sover skönt till imorgon då jag bloggar mer. God Natt mina läsare.





Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Ja, alltid roligt att ha läsare från sin egen stad. Med mig är det bra också. Om du ska åka hem idag, var är du nu då? :)

2009-10-18 @ 10:35:32
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0