GENOM FÖRKYLD + FEBER - på lov

Nu när det är höstlov så planerar man en massa roliga saker. Det är första gången jag vågar göra det. Men vad händer? Jo, jag blir sjuk som vanligt. Jag kan inte minnas ett enda lov där jag har varit 100% frisk. Utan minst två till tre dagar har jag varit sjuk. Samma sak detta lov.

Kände mig lite snorig igår morse, men eftersom jag precis hade varit ute så tänkte jag inte mer på det. Till lunch gick det över, så jag trodde inte att det var något mer. Åkte hem efter skolan där det blev värre igen. Kände mig tillräckligt frisk för att åka ner till Filip, men där blev det mycket värre. När jag sedan kom hem kunde jag knappt andas för att jag var så täppt i näsan.

Letade efter nässpray vilket mamma inte visste vart det var. Först vid ett ungefär ringer mamma och säger att det står i deras sovrum. Tar nässprayet och en tabellet. Efter ungefär tjugo minuter så mådde jag bättre. Kunde andas och därför kunde jag sova. Men när jag vaknar idag så hade jag lyckats fått feber under natten. Vilket jag inte tycker om. Hoppas jag slipper att vara sjuk hela lovet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0