FREDAG - sista dagen innan lovet

Jaha, då var det fredag igen. Sista dagen innan lovet och jag försover mig. Men som vanligt kommer jag i tid till skolan. Känner mig lite smått duktig. Vid fem över åtta så börjar min kemi, sen har jag en rast på 30 minuter och sen så har jag ett möte med min SYV. Förhoppningsvis så får jag det svar jag vill.

Efter skolan idag ska jag nog träffa ett par kompisar, kommer nog bli bra tror jag, men innan jag åker iväg ikväll ska jag försöka få tillbaka mitt internet. Tror dock inte att jag kommer klara det. Men vad skadar det att testa?

Hoppas ni alla får en bra dag. Kommer nog skriva senare hur det gick hos min SYV.


 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej :)

2009-10-23 @ 08:23:52
URL: http://sandibel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0