FOTOGRAFISKBILD - favoriten två gånger varje vecka

Varje morgon då jag vaknar och vet att jag ska till skolan så finns det bara en sak i huvudet. Och det är nedräkningen till torsdags morgonar och fredags eftermiddagar. Detta är för att jag då har mitt favoritämne, vilket jag fått välja helt själv. Nämnligen Fotografiskbild, det är en kurs då du bara fotar och framkallar dina bilder.

På grund av att jag tycker om att fota så tar jag bra bilder snabbt och blir klar med en uppgift snabbt. Vilket har lett till att jag ligger ganska mycket förre. Men vad gör det? Enligt mig, inget. Men men, just nu håller vi på med det roligaste, dock det jobbigaste. Vi/jag ska fotografera poträtt. Vilket betyder att en av uppgifterna inom poträtt är att fota folk utomhus, vilket i sin tur säger att jag ska fråga folk om att få fota dem. Jobbigt värre!

Ahja, det är bara två dagar kvar, och då ska jag framkalla de bilder jag fotade på Jhonny, Emilia och Maja i fredags i studion. Sen när jag gjort det så ska jag ut och fota.






Kommentarer
Postat av: Filippa

Läser du den kursen på De geer eller Kungsgård?

2009-10-07 @ 17:55:08
URL: http://jmmomdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0