FOR YOU - älskar dig <3

Du är en unik männsika som jag vill dela hela mitt liv med. och alla förhållanden har dåliga tider, precis som vårat har nu. men som jag brukar säga "tillsammans är vi starka, tillsammans klarar vi allt" och jag tror på oss och jag tänker kämpa för oss, både i svett, blod och tårar. Det finns ingen som jag kommer kämpa så mycket för, som jag gör för att det ska funka mellan oss. Jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra.

Du har en plats i mitt hjärta, en plats fylld med både glädje å smärta den delen kan du aldrig ta ifrån mig, inte ens om någon annan skulle få dig. Nej, dig kommer jag aldrig att glömma. I mitt hjärta ska jag dig gömma. I ett hörn kommer du alltid att finnas. För du är en människa jag vill minnas. Tro det eller ej, jag kommer alltid att älska DIG

Ditt leende gör mig mig knäsvag, jag druknar i dina ögon. Du är luften jag andas, och vattnet jag dricker, maten jag äter. Du gör mig glad och lycklig med dina kramar och kyssar.


Älskar dig, det gör jag verkligen <3



Kommentarer
Postat av: H82beme

:')

2009-10-08 @ 19:42:04
Postat av: Filippa

ok, men adda mig på msn då och ge mig dina kontuuppgifter så kan jag fixa det där...

2009-10-08 @ 20:54:34
URL: http://jmmomdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0