ÄNNU EN TISDAG - avklarad och klar

Ännu en tisdag avklarad, precis som det står i rubriken. Verkligen hatar alla dessa tisdagar, speciellt denna. Jag skrev i mitt tidigare inlägg att jag skulle ha Fysik, men det visade sig att jag inte hade någon. Så det betydde att min första lektion skulle vara EFTER lunch, vilket är 13.05. Jätte kul, eller inte.

Ahja, fick tillfälle att prata med Freddie, samt ta en liten fika. Och mellan dessa tider då jag inte hade något att göra så satt jag och pluggade till mitt Biologi prov som gick bättre än väntat. Svenskan och matten på eftermiddagen var seg, väldigt seg.

Åkte sen hem och duscha samt att äta en god middag. Efter middagen avslutade jag kvällen hemma hos Filip. Och nu blir det att sova, blir en lång men rolig dag imorgon. God Natt mina kära läsare. Glöm inte att kommentera en massa.

Vad ska ni göra imorgon?





Kommentarer
Postat av: caroline

Prova med att liva upp stämningen i klassen nästa tisdag. det får nog tiden att gå fortare (:

Vad kör du på för vinterjacka i år?

2009-10-20 @ 23:39:58
URL: http://caaarruw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0