ANG INLÄGGET DEN 16/10

Jag vet att det är en i klassen som läste inlägget den 16/10, då jag bad folk växa upp. Och det känns som att jag behöver be om ursäkt. Ifall ni tog det som att det just var er två som jag menade det till så ber jag om ursäkt. För det var inte till er två. Utan det var till andra, samt det var bara min åsikt som jag tyckte då. Oh nu när jag försöker fatta vad jag har gjort er två så fattar jag bara ännu mindre.

Och tyvärr finns det inget mer jag kan göra än att säga att det inte var till er två som jag skrev det inlägg. Jag skrev mest bara av mig, om hur jag kände och tänkte just då. Om ni vill tro på det här eller inte får ni göra som ni vill. Jag har iallafall berättat hur jag känner just nu.






Kommentarer
Postat av: caroline

hoppas du får ett trevligt höstlov! :)

2009-10-25 @ 12:54:05
URL: http://caaarruw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0