27 - 28/10 - härlig kväll

Igår var jag med Kyrkan hela kvällen. Men på dagen åkte jag hem tidigt, träffade Filip en stund. Åkte sen hem till mig och duschade samt packade till de som jag skulle ha med mig till Eurobowl. När jag packat så åkte jag ner till stan, handla lite och tog en fika med Schäfer, Robot, M2 och Linus tror jag den lille hette. Dem följde mig sen till EuroBowl.

På bowlingen gick det så där. Första serien gick bra, men sen så blev jag trött i armen och den andra serien var ingen höjdare. Åkte sedan tillbaka till kyrkan efter en timmes spelade. Där vi åt hamburgare och sedan började filmkvällen.

Första filmen blev en film om andra världskriget tror jag, har för mig att den hetter Pojken med den randiga pjamasen, efter den filmen så blev det en liten mässa som jag, Martin och Veronica hjälpte till med. När mässan var slut så fortsatte kvällen med en massa film. Det blev bland annat Fun Dick and Jane, Rosa Pantern och Bröderna Grimm. Har även för mig att det blev en fjärde också.

Hade en sjukt underbar kväll iallafall, sov ca två timmar sammanlagt och den sista filmen slutade sju på morgonen då det bara var en timme kvar tills vi skulle gå upp och börja städa.

Tack för en helt underbar kväll allesammans, en otrolig trygghet och gemenskap.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0