14/9 SEX MÅNADER - älskar dig

För snart en månad sen så firade jag och min pojkvän sex månader. Dock var det en måndag, så vi kunde inte träffas så mycket. Men det vi gjorde var att gå ut och äta och fika, senare så tog vi det bara lugnt hemma hos älskling. Och jag kan fortfarande inte föreställa mig att vi nästa vecka firar sju månader tillsammans.

Du är sjukt underbar filip, och jag älskar dig mer än vad världens ord kan beskriva. Utan dig kommer jag inte klara av att leva. Och även ifall det skulle ta slut så vill jag inte mista dig som vän, utan jag vill att vi ska vara vänner intill döden. För jag kan verkligen inte leva utan dig i mitt liv. Om jag inte får ha dig som min, vill jag ha dig som vän. Vilket jag hoppas att vi kan vara ifall de skulle ta slut - vilket jag inte hoppas.

Fast våra motgångar så älskar jag dig, och vi har klarat av allt så här långt, så varför skulle vi inte klara av det som skall komma? Du är min kärleksskatt och jag vill inte förlora dig. Tack för att jag får vara din Filip Ramstedt <3


Du är mitt liv <3






Kommentarer
Postat av: mmautildah

Såliteså :) vad gör du?

2009-10-06 @ 14:56:57
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0