VECKAN BÖRJAR BRA - happyface

Då var ännu en dag av klarad från skolan. Känns så himla skönt att gå dit nu faktiskt, att slippa tänka på att man kommer få vara själv och sånt. Visst, nu är jag själv också, men det är för att jag inte riktigt har kommit igång med mitt nya schema. Men ifall jag räknar rätt så kommer jag inte vara själv speciellt länge till.

Haha, måste bar berätta detta. Idag när jag skulle gå upp till mitt skåp och hämta mitt biblioteks kort för att låna en annan matte bok så är ju ett par tjejer ifrån klassen där. Och när en av den säger "nu kan man ju äta mandarin vart man vill, fy fan vad skönt", något i den stilen var det. Då var jag nära på att brista ut i skratt och säga något spydigt tillbaka.

Men jag ville inte vara som de andra så jag vände ryggen och blrjade skratta lite tyst för mig. Måste faktiskt erkänna att det är skönt att slippa allt pluggande i NS. Imorgon är det ännu en slapp dag i skolan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0