Rest in peace!

R.I.P <3
Du är den bästa hunden jag någonsin haft i mitt liv, kan fortfarande minnas hur du var när du var valp. Den dag då jag fick se dig födas. Du har varit en del i mitt liv i hela 14 år. En hund som jag alltid kommer finnas i min tanke. Att ha fått se dig ha så ont och knappt kunna röra dig har sårat mig. Men jag inser nu att detta är det bästa för dig.

Även fast att jag vet att det här är det bästa för dig så kommer jag ändå fälla ett par tårar, eller många hundra tårar då jag vet att du inte längre kommer finnas där ute på landet varje helg då man kommer dit.

Den finaste hund är du, och det säger även många. Liten för att vara en schäfer, fast trots det så har du varit en av de vackraste hundarna någonsin. Din mjuka och fina päls får mig att le. Och jag kommer sakna dig så fruktansvärt mycket.

Archimedez Augusti 1995 - November 2009
Vila i fred min vackra hund <3






Kommentarer
Postat av: CandyLee

SV; nej värför då? :'c

är sjuk, men annars helt okej.

2009-11-22 @ 21:02:52
URL: http://caandylee.blogg.se/
Postat av: felicia

det är inte din hund det är mias

2009-12-14 @ 12:52:37
Postat av: felicia

det är inte din hund det är mias

2009-12-14 @ 12:53:51
URL: http://bdb.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0