Panik, beslut ångest!

Jag och Yim är helt sålda på skor. Förra veckan så blev vi förälskade i ett par skor. Jag blev i två, men ändå. Och idag var vi nere ännu en gång och testade och dregglade lite över våra fina vackra skor som vi vill ha. Dock så är jag en sån som inte vill köpa allt för dyra skor. Men dem här skorna är... guld för mig måste jag bara säga. Nu behöver jag ERAN hjälp att köpa dem bästa skorna.




Skorna till vänster;
Klack höjd;
11 cm
Pris; 599;-
Butik; Din Sko
Kommentar; Lite för tjockt snöre och de var ganska svåra att knäppa där uppe.
Annars sköna att gå i och sitter väldigt bra vid vristen.

Skorna till höger;
Klack höjd;
13 cm
Pris; 699;-
Butik; Din Sko
 Kommentar; Älskar dem, dem är sjukt sköna och lätta att gå i,
fast att klacken är smalare på denna sko.
Lätta att knäppa och det är remar som man kan justera.

Vilka tycker du att jag ska köpa?








Kommentarer
Postat av: asd

asdasdasd

2009-11-10 @ 06:02:16
Postat av: AnnaR

jag tycker som med den smala klacken :D

2009-11-10 @ 09:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0