JOBBIG NATT - ingen sömn

Kunde inte somna i natt, först vid fem tiden ungefär somnade jag till, men vaknade 20 minuter efter. Hatar sömnlösa nätter, det finns inget jobbigare än det. Iallafall, slutade min EOS för snart 20 minuter sen. va i fel grupp, men det gjorde inget eftersom de började en ny period idag.

Nästa vecka kommer jag ha sovmorgon på tisdag och ha musik på onsdagen. Kommer bli så skönt. Och i eftermiddag kommer jag få ha min första "riktiga" estetlektion med den nya klassen. Än så länge har jag ju bara haft svenska med dem, men det ska bli kul att få ha bild igen.

Nu ska jag leta reda på min gamla fysiklärare och prata om varför jag inte var där igår, för tror inte att de i klassen sa att jag har bytt. Men men, det återstår och ser. Ha en bra dag.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0