Inget roligt

Känner att det här med bloggen inte får någon riktig rutin när man jobbar eller åker iväg. Skorna som jag visade er har jag inte köpt än, så säg gärna vad ni tycker om dem. Har haft bra dagar i skolan och igår hade vi Öppet Hus. Det var riktigt spännande.

Förra veckan hade jag studiedag och jag passade på att gå kolla på spelningen som var på Kulturkammaren, och sov sen hos Filip. På fredagen samma vecka så åkte jag på läger med miniorer och juniorer på Kolmårdsgården. Det blev bättre än väntat faktiskt.

Nej, nu ska jag skriva lite foto och sen blir det att skissa lite på mitt självpoträtt innan min fotolektion börjar.
Hur har eran vecka varit?


 

 


Kommentarer
Postat av: CandyLee

jätte fin blogg :)

allt bra?

2009-11-21 @ 00:31:08
URL: http://caandylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0