Helt okej helg

I fredags så var jag hemma och bara tog det lugnt. Sov länge och såg ett par filmer. Igår så sov jag ca elva timmar, sen när jag ätit frukost började jag rensa mitt rum och efter två tiden kom Filip hem till mig. Jag städade klart det sista och sen tog Filip och jag det bara lugnt. Blev lite tjaffs med mamma också tyvärr.

Sen åkte syrran ut till mormor och när mamma kom hem igen så åt vi en god middag med (segt)kött, (knaprig)pomme och en super god sås. Men trots det så blev vi alla mätta. Efter en god middag så sa mamma att det var okej att Filip sov här. Så det gjorde han.

Kvällen spenderades framför filmer och en massa gott godis som vi hade köpt. Igår fyllde även min morbror 24 år. Idag så låg Filip och jag bara och latade oss i sängen till strax efter elva då vi gick ner och åt frukost. Efter frukosten började jag göra mig iordning för att sedan åka till min morbror och fira honom.

Dagen har iallafall varit okej, men dock jobbig eftersom detta var den sista gången man kunde vara med Achimedez innan han avlivas. Uach, kommer sakna den hunden. Nu blir det att spela lite Icy Tower och sen sova tidigt.
Hur har eran helg varit?







Kommentarer
Postat av: CandyLee

SV; usch va jobbigt för er.. jag ska inte säga att jag vet hur de känns, för jag har aldrig haft en hund, men har förlorat andra djur.. han får nog de bra på "andra sidan" tror jag :)



2009-11-22 @ 22:11:41
URL: http://caandylee.blogg.se/
Postat av: CandyLee

SV; har mest varit hemma o tråkat :) blev även påkörd av en bil igår så har lite ont i nacken, men de var inte så farligt ^^

själv? :)

2009-11-22 @ 22:42:34
URL: http://caandylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0