Händer mycket

Just nu så händer det så mycket runt omkring mig så att jag inte hinner skriva blogg. och de stunder då jag har mcyket tid så glömmer jag bort det. Tyvärr är det inget kul att skriva en blogg när dte är så få som kollar den. Ahja, ny vecka nya tag. Dagen började skit men nu är allt jätte bra igen. Ska strax gå till matsalen för att få i mig lite mat. Sen så blir det att ha svenska B och sedan sluta, matte c går hur bra som helst (önskar nästan att det var mer att göra och skriva på en uppgift).

Förhoppningsvis så skriver jag senare igen och berättar lite mer om min nya klass. Och förhoppningsvis blir det nya bilder snart också. Ska man skaffa en flik för bara mina foton? Ha en bra dag allesammans.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0